bezpieczny hotel

 

BEZPIECZNY HOTEL

Zasady bezpieczeństwa i higieny

 

Drodzy Goście,

Zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych Gości oraz członków naszego zespołu są dla nas celem nadrzędnym. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce, wdrożyliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem w So Stay Hotel***.

 

RECEPCJA:

  1. Recepcja czynna jest całodobowo.
  2. Po wejściu do obiektu umieściliśmy strefę check-in, która znajduje się w bezpiecznej odległości od recepcji, strefa zaopatrzona jest w płyn do dezynfekcji.
  3. Obługa recpcji oddzielona jest od Gości szybą ochronną z plexi.
  4. Podczas zameldowania jest możliwość zmierzenia temperatury bezdotykowym termometrem. Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu.
  5. Obowiązują nowe godziny doby hotelowej 15:00 – 11:00.
  6. W trakcie meldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą.
  7. Goście w trakcie meldowania wypełniają oświadczenie o stanie zdrowia.
  8. W momencie zameldowania Gość jest proszony o zadeklarowanie wybranego śniadania skomponowanego zgodnie z przesłanym emailem powitalnym (24h przed przyjazdem)
  9. Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
  10. Sugerujemy płatności bezgotówkowe.
  11. Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze, karty magnetyczne do pokoi i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane.
  12. Goście w trakcie dokonywania rezerwacji otrzymują e-maila z podstawowymi informacjami oraz śniadaniami do wyboru. Podczas zameldowania dodatkowo ponownie informowani są o wprowadzonych zasadach panujących w obiekcie.
  13. Na recepcji jest możliwość zakupienia maseczki jednorazowej.

 

RESTAURACJA

  1. Przed wejściem do restauracji dostępny jest płyn do dezynfekcji a Goście proszeni sąo dezynfekcję rąk.
  2. W Sali restauracyjnej dezynfekcja stołów oraz innych miejsc częstego dotyku następuje po każdym konsumencie a zastawa i sztućce są wyparzane.
  3. Śniadania serwowane są w godzinach 07:00-11:00 i wydawane indywidualnie, do pokoju lub w bezpośrednio w restauracji z zachowaniem odpowiedniego odstępu.
  4. Pracownicy kuchni i restauracji pracują w maskach lub przyłbicach i rękawiczkach oraz mają do dyspozycji profesjonalne środki do dezynfekcji rąk.

 

POKOJE HOTELOWE

  1. Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach.
  2. Serwis pokoju odbywa się pod nieobecność Gości w pokoju na życzenie gościa.
  3. W związku z ograniczeniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie.
  4. Jeśli Gość potrzebuje wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci, czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy proszę o kontakt z recepcją.
  5. Jeśli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą , serdecznie zapraszamy – prosimy o zgłoszenie na recepcji.
  6. W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa), telefon, pilot do telewizora i klimatyzacji, włączniki, łazienka i inne przedmioty używane przez Gości.
  7. Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w obiekcie odbywa się systematyczne wietrzenie wszystkich pomieszczeń, powierzchni wspólnych, w wyznaczonych zakresach czasowych.
  8. Bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju i umieszczona w specjalnym koszu z pokrywą.

 

POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  1. Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika.
  2. Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są windy oraz toalety. (co 2 godziny)
  3. Wszelkie dostawy do hotelu zostawiane są przed budynkiem w celu zminimalizowania kontaktu personelu z dostawcami.
  4. Wszyscy pracownicy hotelu wyposażeni są w maseczki ochronne, rękawiczki, codziennie przed rozpoczęciem pracy mają również mierzoną temperaturę.
  5. We wszystkich miejscach ogólnodostępnych dostępny jest odpowiednio oznakowany płyn do dezynfekcji.
  6. Posiadamy dodatkowe odizolowane pomieszczenie. (W przypadku podejrzenia u osoby/klienta zakażenia koronawirusem).

Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy aktualizować nasze procedury na bieżąco.

Czekamy na Państwa i do miłego zobaczenia w So Stay Hotel***

Zespół So Stay Hotel

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close